FLEURTVirágküldés
Budapest

Pénznem : Ft‎

Instagram
Névnapok

Ma: Emma. Holnap: Katalin.

Vevővélemények: 817

Értékelések átlaga:

Vevővélemények mutatása

Legfrissebb vevői értékelések
Hírlevél

Mindig naprakészen legfrissebb híreinkből!

 

- A kiszállítás benne van a virág árában?

- Nem, a kiszállítás külön összeg, időponttól és helyszíntől függően. A minimális rendelési összeg 8.500 Ft.

- Mennyibe kerül a kiszállítás?

 Budapesten belül a nem expressz (tehát nem két órán belüli) kiszállítás ára 2.400 Ft.  Az expressz (két órán belüli), illetve a Bagoly kiszállítás (nyitvatartási időn kívüli, tehát hétköznap 18 óra utáni és hétvégi) kiszállítás ára 3.600 Ft.

Az agglomerációba történő szállítás árait a kezdőlap alján a „vásárlási feltételek” 10. pontjánál találja.

- Mit jelent az „expressz” kiszállítás?

Az expressz kiszállítás a rendeléstől leadott 2 órán belüli kézbesítést jelenti.

- Hogyan fizethetek?

Webshopunkon fizethet bankkártyával, banki átutalással, PalPal-en keresztül, illetve természetesen készpénzzel személyesen üzletünkben vagy a küldemény átvételekor.

- A virág/csokor úgy fog kinézni, mint a képen?

Amennyiben mínimum 3 nappal a kiszállítás előtt rendeli meg a virágot, úgy (pár ritka virág kivételével) a csokor vagy kompozíció szinte garantáltan úgy fog kinézni, ahogyan a termék fotóján látható. Mivel megközelítőleg ötszáz termékünk szerepel webshopunkon, így lehetetlen garantálni a pontos egyezést, de természetesen minden esetben igyekszünk a képhez a lehető leghasonlóbb díszt komponálni.

- Ha másmilyen csokrot szeretnék, mint amik a webshopon találhatóak, azt is megrendelhetem online?

Igen, minden egyedi igényt igyekszünk kielégíteni. Ilyen esetben írjon nekünk e-mailt ([email protected]) vagy hívjon minket telefonon (061-321-8122 vagy 0670/619-1368) és megbeszéljük a részleteket.

- Személyesen a boltban is rendelhetek csokrot?

Kollégáink állnak rendelkezésére, természetesen belvárosi üzletünkben (1051 Bp., Zrínyi utca 12.) is köttethet csokrot és/vagy megbeszélhet kiszállítást.

- Kapok visszajelzést a kiszállítás sikerességéről?

Amennyiben kéri – pl rendeléskor a megjegyzés rovatban megírja-, természetesen küldünk visszajelzést a kiszállítás megtörténtéről.

- Ha anoním szeretnék maradni, Önök titokban tartják adataimat?

Cégünk híres diszkréciójáról, az Ön engedélye nélkül soha semmilyen adatot nem adunk ki a címzettnek.

- Számlát kaphatok netes rendelésemről?

Igen, rendelésnél mindössze annyit kell tennie, hogy bejelöli a „vásárlásomról áfás számlát kérek” mezőt és kitölti a számlázási adatokat.

- Írhatok ajándékkártya szöveget a virág mellé?

Igen, a rendelés során az „ajándékkártya felirata” mezőbe írhatja üzenetét, vagy választhat idézet-gyűjteményünkből.

- Ha behozok valamit üzletükbe, odateszik a virág mellé?

Természetesen igen.

- Üzletükben is tudok kártyával fizetni?

Igen, boltunkban Visa és Mastercard-ot is elfogadunk.

 


Bankkártyás fizetés

Simple

A weboldal cookie-kat alkalmaz, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek.

Rendben